Metin2'de yeni görevler

Metin2 logo

Bildiğiniz gibi metin2'de 15 haziran itibariyle yeni görevler eklendi. Aşağıda resmi sitede yayınlanan bildirimi görebilirsiniz.

Yeni Görevler ve Yeni Maceralar
Selamlar,


15.06.2011 günü yapılan güncelleme ile yeni görevler eklenmiştir. Bu yeni eklenen görevleri hep beraber keşfedeceğiz. Hepimize bol eğlenceler diliyoruz.


Metin2 Türkiye Takımınız
Teşekkürler...

Bu görevler aslında yeni değil devam eden oyun gelişiminin bir parçası. Görevler ile ilgili çok sayıda tepki alınıyor bunun sebebi görevlerin içeriğinin bilinmemesi ve sonradan iptal edilememesi biz burada elimizden geldiği kadar görevlerin içeriğini, verdiği ödülleri görevin kolay yapılabilmesi için bazı ipuçlarını paylaşmak istiyoruz.

Not: Görevler sonradan eklendiği için burada hangi level görevi olduğuna bakmadan karışık listelenecektir.

Size tavsiyem leveliniz yüksekse bu görevleri almayın. Uğraştığınıza değmez.

Ayı Avı (Şantaj)

2. köyde bulunan Müzisyen Yu-Hwan'a gideceksiniz.
Ah-Yu'nun Endişesi için 1. köyde bulunan Ah-Yu ziyaret edin
Avcı Yang-Shin'in kendisini tehdit ettiğini söyleyecek ondan Ayı pençesi
istediğini söyleyecek ve onun için bir ayı pençesi bulmanızı isteyecek 1.Köyde
bulunan bir boss (patron) olan Bera'yı avlamanız gerekiyor düşürdüğünüz Ayı

pençesini Yang-Shin'e götüreceksiniz verdikten sonra ödülünüzü almak için
1. köye Ah-Yu'a dönün ödül için 2 seçenek var ben birinciyi seçtim 2. yi seçen
olurda bizimle paylaşırsa burada yayınlarız.
Ödül:
500.000 Tecrübe
40.000 Yang

Chaegirab için hediye

Wonda-Rim Amcası Biyolog Chaegirab için bir hediye düşünmektedir fakat ne olduğuna
karar veremez bir fikir edinmek için sizi Uriel'e gönderir Uriel onun Mu-Rang postu
isteyebileceğini söyler 5 postun yeterli olduğunu bunu Wonda-Rim'e bildirmenizi ister
tekrar Wonda-Rim'e döneceksiniz. Ve görev başlayacak 1. köyde bulunan Mu-Rang isimli
kurtu keseceksiniz 5 post toplayana kadar kesin (her seferinde düşmez).

Harita eklenmiştir örnek olarak sarı bayrak 1. köy verilmiştir diğer bayraklardada köy etrafında bulabilirsiniz.



Ödül:
Ödül iki seçeneklidir birinde doğruyu söyleyip amcan hediyeyi beğenmedi derseniz postları ikinci köyde avcıya satmanız gerekiyor ödülü:

Beceri kitabı (Rasgele)

İkinci seçenek olan amcan beğendi deyip yalan söylerseniz ödülü:


20,000 tecrube
20,000 yang
100,000 yang değerinde altın parçası

Kız çocuğunun düğünü (Octavio)

Octavio'nun kızı diğer krallıktan birine kaçmıştır (Babası onaylamasada). Kızı evlenmeye karar vermiştir
sizden ne yapması gerektiğini sormak için Yaşlı kadına gitmenizi ister. O da size çiçek toplamanızı
ister ;
Kankırmızı Çiçek = Aç Alfa Kuttan
Portakal Rengi Çiçek = Aç Mavi Kurttan
Kokulu Sarı Çiçek = Aç Alfa Mavi Kurttan
Bu çiçekleri toplayarak tekrar Yaşlı kadına döneceksiniz O da bu çiçekleri 2. köyde bulunan
kardeşine götürmenizi ister (bu arada 2. köyde bulunan yaşlı kadının 1. köydeki yaşlı kadının
kardeşi olduğunu öğreniyoruz :)) Yaşlı kadının kardeşi aslında kendisi galiba :) verdiğiniz
çiçekleri buket yaparak tekrar Yaşlı kadına yani kendisine gönderir Çiçek buketini Yaşlı kadına verdiğinzde
sizi haberi iletmek için Octavio'ya gönderir (burası karıştı biraz çift kişilikli Yaşlı kadın yüzünden)
Ödül:
1333 Tecrübe puanı (52 lvl için komik)
1666 Yang
Örümcek mızrağı +3

Gurrrulll (Kızgın Deniz Canavarı)

1. köyde bulunan Octavia'ya gidin o'da sizi Balıkçıya gönderecek Balıkçı ise
sizi Yonah'a gönderecek bittimi daha bitmedi oda sizi Demirci'ye gönderecek
Demirci sizden 20 adet Elmas Taşı isteyecek Elmas taşını bulup Demirciye
geri döndüğünüzde mızrakları yapmanın uzun süreceğini ertesi gün gelmenizi
isteyecek ertesi gün yani 24 saat sonra Demirciden mızrakları alarak Balıkçıya

götüreceksiniz.
Ödül:
500.000 Yang
3 Adet Izgara Ot Sazanı

Kaçak

2. köyde bulunan Avcı Yang-Shin'e git
Kendisi için avlanabileceği bir yer bulmanızı ister.
Sizi 2. köyde bulunan Nakajima'ya yollar
Sizi 1. köye gönderecek Nakajimanın karısı olan Ah-Yu ile
görüşün. Size av yerini söyleyecek ve bir adet kırmızı gül verecek
2. köye Avcıya geri dönün ve ödülünüzü alın.
Ödül:
35.000 Tecrübe
17.500 Yang

Hasta Kardeş

İlk olarak Köy Gardiyanı'na gideceksiniz
Şeytan Kulesinin bekçisi olan kardeşinin hasta olduğunu onun için bir ilaç
almanız için sizi 1.köyde bulunan Baek-Go'ya gönderecek.
Baek-Go'ya gidip Hasta Muhafızı tıklayın ilk seçenek olan
"Baş ağrısı ve vücutta lekeleri" seçin sizden ilaç için gereken malzeme olan
Şifalı bitkiler+ isteyecek bunu Beyaz kaplanlardan düşüreceksiniz.
Kaplan karaciğeri+ isteyecek bunuda normal Kaplandan düşüreceksiniz.
İkisinide bulunca Baek-Go'ya geri dönün size bir ilaç hazırlayacak ve
bu ilacı 20 dk içinde Şeytan kulesi bekçisine götürmenizi isteyecek.
Ödül:
50.000 Tecrübe
12.000 Yang
Altın Bezeli Ayakkabı+4
5 Mor(B) iksir

Wonda-Rim'i Ziyaret (Öksüz çocuk)

Wonda-Rim gerçek ailesinin kim olduğunu merak etmektedir. Bunun için sizi
onu büyüten amcası Biyolog Chaegirab ile görüşmeye gönderir o'da gerçek
amcası olmadığını onu vadide Orkların yanında bulduğunu söyler ve sizden vadide
Ork keserek bilgi toplamanızı ister.
Vadide girişte ilk adada bulunan Ork savaşçısı keseceksiniz leveliniz yüksekse
bu görev uzun sürebilir.
Ödül:
1.250.000 Tecrübe puanı
32.000 Yang

Yüzbaşının Mektubu (Gece Sükuneti)

Yüzbaşı geceleri uyuyamamaktadır bunun için bir ilaç ister.
Önce Baek-Go'ya gidiyoruz o bizi 2. köyde bulunan Yu-Hwan'a gönderecek
Yu-Hwanda bize bunun için bir ilaç olmadığını tekrar Yüzbaşı ile görüşmemizi
ister Yüzbaşı bize hikayeyi anlatır vadi de tapınağın etrafında bulunan işkencecileri
kesmemizi ister ama üç seçenek çıkacak burada 2. seçenek olan "Kolay olacak..."
olanı seçiyoruz. Vadide tapınağın etrafında bulunan Karanlık işkenceci, Karanlık
Habercileri keseceğiz ve sırasıyla 4 askerin intikamını almış olacağız.
Ödül:
270.000 Yang
Tecrübe puanı (Tam bilmiyorum ama 52 lvl 1 kutu doldurdu)
Kırmızı iksir(O)
Öfke Klavuzu (Bu belki karaktere göre değişir)

Parçalanmış Porselen

Yonah'ın çömlekleri kırılmıştır bunu yapanın 2. köyde bulunan veletlerden biri olan Taurean olduğunu
düşünmektedir. Sizden 2. köye giderek onu biraz hırpalamanızı ister. Gidersiniz tabi oda inkar eder
kendisinin yapmadığını istersem diğer velet olan Harang'a sorabileceğimi söyler. (soralım bakalım)
Harang'ta kendilerine iftira atıldığını seyisin kırmış olabileceğini söyleyerek ona gönderir Seyis'te porselenlerin
düşen metin taşları yüzünden kırıldığını ve porselenleri korumak için biraz saman düşürmemizi ister
Kesmemiz gereken slotlar Yabani piyade ve Güçlü yabani askerler onlardan düşecek 6 demet samanı toplayarak
Yonah'a geri dönüyoruz.
Ödül:
38.000 Yang

Trackback URI: http://workmt2.com/index.php/trackback/1

#1 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Efekan Arslan, 28 Haziran 2011  

kardeş bn gece sukuneti görevinde yannıslıkla 1. ye tıkladım sabahtan beri kesiyorum ve hayla olmadı nasıl yapabilirim bir fikrin varmı ya !!!!

#1.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2 Yönetim, 28 Haziran 2011  

1. ye tıkladım derken neyi kastediyorsun anlamadım hatırladığım kadarıyla zaten seçenek yoktu görevde 1-2 diye.

#2 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Emri Yılmaz, 05 Temmuz 2011  

ya bu gece sukuneti görevi kaç lvlde gelio

#2.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2 Yönetim, 05 Temmuz 2011  

50 lvl görevi olması lazım. Ben 52 levelde yaptım.

#3 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mehmet, 07 Temmuz 2011  

herkese çok yardımcı oluryorsunuz tşk ederiz

#3.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2 Yönetim, 08 Temmuz 2011  

Rica ederim.

#4 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mehmet, 07 Temmuz 2011  

şu kız çocugu dügü benim olmadı yaw sizin anlatıgınız gibi yaptım olmadı

#4.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2 Yönetim, 08 Temmuz 2011  

Nerede takıldığınızı yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

#4.1.1 Cvp:Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

Abc, 15 Ağustos 2011  

Arkadaşlar bu Kızgın Deniz Canavarı Gorewini Kaç LwL de veriyor Yardımcı oLabilirmisiniz?

#5 Hasta Kardeş

Halil, 07 Temmuz 2011  

kardeş hasta muhfız görevindeki +lı kaplan karacigeri ve + lı şifalı bitkiler nereden çıkıyor nolur söleyin

#5.1 Cvp:Hasta Kardeş

WorkMT2 Yönetim, 08 Temmuz 2011  

Düşene kadar Kaplan ve Beyaz kaplan keserseniz düşer kolay bir görev.

#6 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Halil, 07 Temmuz 2011  

Tamamda Görevin Adı Hasta Kardeş mi tamam her şeyi topladım da bebekoya götürüyom bişi olmuyor

#6.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2 Yönetim, 08 Temmuz 2011  

Bir yerde hata yapıyor olabilirsin Şifalı bitkiler+ ve Kaplan karaciğeri+ düşürdüysen Baek-Go'ya geri dönüp vereceksin. Yine olmazsa karakter atıp bir dene.

#7 Cvp:Metin2'de yeni görevler

samet çolak, 09 Temmuz 2011  

yaaa kardes ben bu yeni görevleri yapamiom su düğün görevi varya onun her cicekten birer tane buldum kimse beni cagırmıyo hasta kardeste her kestim 'hmm.bir cigere daha ihtiyacınvar ' deo bıktım yawwwwwwwwwwwww

#7.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2 Yönetim, 10 Temmuz 2011  

3 çiçeği de topladıktan sonra bunları 2. köyde bulunan Yaşlı kadına götüreceksin. Ciğer için normal Kaplanları kesmen gerekiyor üzerinde sadece Kaplan yazanlar.

#8 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Mehmet, 10 Temmuz 2011  

KRdsm

#8.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

muhammed, 17 Eylül 2011  

şantaj görevinde 2 . seçenekte sadece tecrübe puanı gelir 800 bin tecrübe

#9 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Mehmet, 10 Temmuz 2011  

bn hasta muhafız qörevini yaptm düsürdm 2sinide ama etmiyo kabl :S

#10 Cvp:Metin2'de yeni görevler

kaplan, 13 Temmuz 2011  

kardes ben gece sukunetinde köyün huzurunu sectim.Nasıl yapocam yardımcı olabilir misibiz ??

#11 Cvp:Metin2'de yeni görevler

asdasd, 15 Temmuz 2011  

KARDES BENDE KÖYÜN HUZURUNU SEÇTİM NASIL OLCAK ?

#11.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2 Yönetim, 15 Temmuz 2011  

Normal olarak görevin nasıl yapıldığını ve verdiği ödülü yazdım diğer seçenekleri deneme imkanım olmadı başka 50 lvl karakterim yok eğer öğrenirsem burada paylaşırım normal görev için Vadide tapınağın etrafında bulunan Karanlık işkenceci, Karanlık
Habercileri kesmeniz gerekiyor 4 askerin intikamını alınca yüzbaşıya geri döneceksiniz.

#11.2 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

asdas, 21 Temmuz 2011  

kardeşim bilgi wericenmi?

#12 Cvp:Metin2'de yeni görevler

xLife, 30 Temmuz 2011  

saygı deger arkadaslar bn 52 lwl im fakat halen sayfa görevlerim gelmiyor bi yardım

#12.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 11 Mart 2012  

Sayfa görevlerinin açılması için yüzbaşı görevlerini bitirmiş olmak gerekiyor.

#13 Cvp:Metin2'de yeni görevler

hadi orda, 03 Ağustos 2011  

arkdaşlar gece suküneti goreevinde buyuk işkenceci ve haberci kestim 2 askerin intikamını aldım ama diğer ikisinde karanlık işkenceci ve karanlık haberci diyo en az 100 tane kestim görev olmadı yardımlarınızı bekliyorum

#13.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 04 Ağustos 2011  

Bu tamamen sizin şansınızla alakalı ama yaşlı kadından karma muskası alarak yada Tanrıçanın gözyaşı gibi şans oranınızı artıran itemler kullanarak deneyebilirsiniz.

#14 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mehmet, 05 Ağustos 2011  

yha şeytan kulesi bekçisine nasıl gidiliyo?

#14.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 05 Ağustos 2011  

Vadiden tapınağa geçeceksin küçük haritadan yanıp sönen noktayı takip ederek ulaşabilirsin.

#15 Cvp:Metin2'de yeni görevler

furkan, 07 Ağustos 2011  

slm kardş ben bu şantaj görewinde kaldım ayı pençesini düşürdm ama sonrası gelmiyo yang shin midir nedir onada gittim bişey olmuyo yardım ede bilirmisn :/

#15.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 07 Ağustos 2011  

Benim bir karakterimde de bu görev takılmıştı ama bir kaç gün sonra kendiliğinden açıldı denemeye devam edin alacaktır.

#16 Cvp:Metin2'de yeni görevler

essraa, 08 Ağustos 2011  

ya arkadaşlar bende chirab için hediye görevini yapamadım mavi ülkedeyim mu-rang kurtlarını nerde bulcam acil

#16.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 08 Ağustos 2011  

Kendi bayrağının 1. köyünde genelde köy dışında bölgelerde bulabilirsin bir seferde 4 tane çıkar ve 3 dakikada bir tekrar çıkar.

#17 Cvp:Metin2'de yeni görevler

dfg, 18 Ağustos 2011  

hasta kardeş görevinde +lı sifalı bitki bide + lı kaplan ciğeri düşmüyor yardım ederseniz sevinirim

#18 Cvp:Metin2'de yeni görevler

namık, 18 Ağustos 2011  

yaw kardeş benim hala +lı şifalı bitki ve kaplan karaciğeri düşmüyor hep + sız hep +sız düşüyor bi yardım edersen sevinirim

#19 Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 18 Ağustos 2011  

Eğer 100 tane kaplan karaciğeri toplanan göreviniz devam ediyorsa onunla çakışıyordur önce ilk aldığınız görevi bitirmelisiniz.

#20 Cvp:Metin2'de yeni görevler

yusuf, 22 Ağustos 2011  

ya kardes öksüz çocuk görevinde sadece ork savaşçısı mı kescem yoksa elit ork savaşçısı mı yardımcı olursanız sevinirim.

#20.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 22 Ağustos 2011  

Elit değil sadece Ork savaşçısı olanı kesmeniz gerekiyor.

#21 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Murat düz, 23 Ağustos 2011  

Ben 71 levelim ama gecenin sukunetini yapamıom neden o kadarda kestim sadece 1 tanesinin öcğnğ alabildim

#21.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 23 Ağustos 2011  

Levelin ile alakalı olabilir level yükseldikçe görev zorlaşıyor karma muskası ve tanrıçanın gözyaşı gibi itemler kullan şansın biraz da olsa yükselir.

#21.2 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

oguzhan, 28 Kasım 2011  

krdeş bnde 52 lwl im ama okadar kestim bnde bitanenesin öcünü aldım nasıl iş ya :S

#22 Cvp:Metin2'de yeni görevler

erolberk, 26 Ağustos 2011  

ya ben sifalı bitki buldum ama 200 tane kaplan kestim hala ciğer cıkmadı ayrıca 23 lvlim yardımcı olur musunuz

#22.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 26 Ağustos 2011  

Sen çok şanssızsın galiba o kadar zor olmaması gerekir yapacak fazla birşey yok denemeye devam edeceksin.

#23 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mehmet, 31 Ağustos 2011  

ya ben bu 4 askerın intikamını bi tülü alamadım topluom kesıom habercılerı işkencelerı ama çıkmo bı yardım edermısınız

#24 Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 31 Ağustos 2011  

Bireysel olarak yapabileceğimiz tek yardım size yol göstermek olabilir eğer leveliniz yüksekse görevi yapmanız biraz zorlaşır size tavsiyem leveliniz yüksekse sizden düşük biri ile gurup yaparak kesin faydası olacaktır.

#25 Cvp:Metin2'de yeni görevler

oğuz, 10 Eylül 2011  

arkadslar 55 lwl ım sayfa grewı gelmedı hasta muhafız gorewı ıle alakası olablrmı ?

#26 Cvp:Metin2'de yeni görevler

metin, 13 Eylül 2011  

Slm ben hasta kardes gorevini aldım ama hangisine tıkladıgımı hatırlamıyorum beyaz kaplan ve kaplan kesiyorum ama istedigi seyler dusmuyor arkadas gitti gorevi yaptı hemen oldu altadas yazılar geçti bi turlu yapamadım gorevi yardımcı olabilirmisin?

#27 Cvp:Metin2'de yeni görevler

oguzhan, 28 Kasım 2011  

52 LwL im gece süüneti görevi yapamıom sadece birnin öücünü aldım ne iş ya yardımıc olabilrmisiniz?

#28 Cvp:Metin2'de yeni görevler

murat, 17 Aralık 2011  

Bence hepsi dogru bunlara bakara bende yaptım saol

#29 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Kerem, 02 Ocak 2012  

6. Sayfa Görevinde Çöl Haydutu Kes Dior En aZ 50. KESİŞİM VE SAYFA DÜŞMÜOR NE YAPACAM YARDIMCI OLURMUSNUZ

#29.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 02 Ocak 2012  

Özel olarak yapman gereken bir şey yok maalesef görevler hep şans işi bazen ilk kesişte oluyor bazende günlerce uğraştırıyor.

#30 Cvp:Metin2'de yeni görevler

ali, 22 Ocak 2012  

ben hasta kardeş görevinde kaplan karaciğeri ve şifalı bitki bulmamı istedi bende kesmeye gittim ve heman kaplan karaciğeri düştü görevi çagırdı gittim ve takılı kaldı
lütfen birisi yardım edenilirmi ne olur:(:(

#31 Cvp:Metin2'de yeni görevler

necati, 22 Ocak 2012  

s.a kardeşim ben hasta kardeş görevinde sade kaplan karaciğerini düşürdüm ve sonra şifalı bitki düşmediği halde görev çagırdı gittim kaplan karacigerini aldı ama görev bitmedi her girişimde görev bitti beak go ya git diyo gidiyom ve görev olmuyo biri lütfen yardım etsibb :(:(:(

#31.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

WorkMT2, 24 Ocak 2012  

Kardeşim biz burada bildiğimiz kadar görevleri anlatmaya çalışıyoruz senin ki gibi teknik sorunlarda metin2 yöneticilerine ticket ile bildirirsen ilgileneceklerdir. http://support.metin2.org/ bu adres ile iletişime geçerek sorununu bildirebilirsin.

#32 10k

ouğuzx, 15 Şubat 2012  

100k kaç yank oluyor ya bi türlü anlamadım yada 200k kaç yank,,??

#32.1 Cvp:10k

Yönetim, 16 Şubat 2012  

Sayın ouğuzx

100k = 100.000 yang oluyor oyunun içinde standart olan bir birim değildir fakat zamanla bu şekilde uygulandığı için herkes alışmıştır.

200k = 200.000 yang olur yani (k) bin olarak kullanılır.
Birde (m) var oda milyon anlamında kullanılır.
5m = 5.000.000 yang gibi.

#33 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mustafaozdamar, 15 Şubat 2012  

yaw kardeş ben kız çocuğun düğünündeki bütün görevleri yaptım, 2. köydeki yaşlı kadın beni çağırmıyor. yanına gidince de veremiyorum .nolacak bu iş bi yardımm :) ?

#33.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

Yönetim, 16 Şubat 2012  

Gerekli itemleri topladıktan sonra önce 1.köyde bulunan yaşlı kadına gideceksin topladığın itemleri birleştirerek seni 2. köye gönderecek direk kendin gidersen açılmaz.

#34 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Pro2000, 05 Mart 2012  

lvl'im 56 sukunet görevinin son askerin intikamını alıyorum da kaç sattir alamadım fikriniz varmı uzun sürermi

#35 Cvp:Metin2'de yeni görevler

yeniyimdaha, 09 Mart 2012  

Ali abi bakıyorum baya yoğunsun. Bu görev anlatımların çok açık bir şekilde. Fakat Mu-Rang Postu görevinde envanterde 1 adet post varsa başka düşmüyor kolay kolay o yüzden post düştüğünde depoya koyarak mu-rang postu tekrar çıkıyor. Görevde böylece hızlanıyor. Yardımcı olduysam ne mutlu bana...

WorkMT2'den yeniyimdaha

#35.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

Yönetim, 09 Mart 2012  

Yardımın için Teşekkür ederim benim başıma gelmedi, çok rahat düştü ama belki başka arkadaşların işine yarar.

#36 Cvp:Metin2'de yeni görevler

xbLu3yeSx, 09 Mart 2012  

" Wonda-Rim'i Ziyaret (Öksüz çocuk) " Görevi Kaç Levelde Geliyor ?

#36.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

xbLu3yeSx, 12 Mart 2012  

Bilen Yokmu Yaa ?

#36.1.1 Cvp:Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 17 Mart 2012  

Tam hatırlamıyorum ama 43-44 lvl olabilir öğrenirsem yazarım.

#36.2 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

hunkas54, 22 Temmuz 2012  

43 levelde geliyor kardeşim ben hala bitiremedim o görevi

#37 Cvp:Metin2'de yeni görevler

serkan, 20 Mart 2012  

slm
hasta kardeş görevini aldım. bo dan ilacıda yapıp şeytan kulesi kapısına kadar geliyorum 75 lvl dan yukarıda olman lazım diyor ve içeri sokmuyor beni zaman da doldu zaten genede yanına git diyor ama ben kapıyı bir türlü geçemiyorum

#37.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 22 Mart 2012  

Sen yanlış yere gidiyorsun sanırım yeni açılan şeytan katakombuna gidiyorsun tepede kule girişi var oraya gideceksin orada kule bekçisi var ona gitmen gerekiyor ve 20 dk içinde yapman lazım yoksa görevin yanar tekrar gitmen gerekir.

#37.1.1 Cvp:Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

serkan, 23 Mart 2012  

sağol tekrar denicem bakalım bulabilecekmiyim zaten süren doldu sen genede yanına git diye mesaj veriyor şu an.

#38 Cvp:Metin2'de yeni görevler

serkan, 20 Mart 2012  

başka yerdemi arıyorum acaba dağın etrafını dolaştım sadece tek giriş var oradanda içeri sokmuyorlar

#39 Cvp:Metin2'de yeni görevler

gece sukunetçisi, 20 Mart 2012  

ya ben yanlışlıkla köyun hzuurnu tıkaldım 3 gndr bnla ugrasıom 3 u dştü 4.sü yok ne yapmalıyım ???

#39.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 22 Mart 2012  

Maalesef benimde başıma gelmişti 4. oldukça zor düşüyor mümkünse 1 den fazla slot toplayarak kes daha çabuk olur.

#40 ŞANTAJ

isimsiz, 26 Mart 2012  

BEYLER BEN ŞANTAJ GÖREVİNDEKİ ATI PENÇESİNİ DÜŞÜRDÜM AMA YANG-SHİNE VEREMİYORUM
NASIL OLCAK BİLEN VARMI ACABA.....

#40.1 Cvp:ŞANTAJ

wbadmin, 27 Mart 2012  

Bu görev bazen takılıyor bir kaç gün bekle kendi kendine açılır eğer sorunun devam ederse http://support.metin2.org/ adresine ticket atarak sorununu bildirebilirsin.

#40.2 Cvp:ŞANTAJ

isimsiz, 10 Kasım 2012  

Öğrenebildin mi ben de yapamadım

#41 Cvp:Metin2'de yeni görevler

ÖKSÜZ ÇOCUK, 11 Nisan 2012  

YA KARDEŞİM BU ORK SAVAŞÇILARINEKADAR KESCEM DAHA
45LVLİM OLMAZDI GÖREVHALAALLAH ALLAH:(

#42 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Ceyhun, 01 Mayıs 2012  

ÖKSÜZ ÇOCUK GÖREVİNDE BÜYÜK ORK SAVAŞÇISI KESSEM OLUR MU?

#42.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 01 Mayıs 2012  

Hayır olmaz sadece ork savaşçısı yazanı kesmelisin.

#43 Soru:Metin2'de yeni görevler

Sefa, 02 Mayıs 2012  

Kardeşm Bu mu Rang Nerde Allah Aşkına Yhaw 1 haftadır onu arıyom HaLa da Arıyom BuLamadım :)

#43.1 Cvp:Soru:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 03 Mayıs 2012  

Kendi bayrağının 1. köyünde genelde haritanın 4 köşesinde çıkar belki senden önce başkası kesmiş olabilir. Yaklaşık 3 dakikada bir tekrar çıkar aramaya devam et bol şans.

#44 Cvp:Mu Rang

eMRE, 04 Mayıs 2012  

Ya Bu Mu rang Nerde Bulamıyorum Yardım Edin Nolurrr :(

#45 Cvp:Metin2'de yeni görevler

xxx, 05 Mayıs 2012  

Taze erzak gorevi kac lwlin bilen varmi ?

#46 Cvp:Metin2'de yeni görevler

yeniyimdaha, 10 Mayıs 2012  

Mu-Rang (Sarı Bayraksanız) Biyoloğun orda 5 dakika bir çıkar. Ama isterseniz Hep CH(Kanal) Değişerek Mu-Rang'ı bulabilirsiniz. Bir başka çıkma yeriyse Haritanın üst bölümlerinde Beyaz Yeminliler Bölgesi...
Diğer haritalarda nerde çıkar tam olarak bilmiyorum o yüzden Sarı bayrağı yazdım. İnş. İşinize Yarar bu Bilgiler...

#47 öksüz cocuk görevini vadinin

eyüb cankesen, 17 Mayıs 2012  

vadinin ortasında işinlayıcının oralarda ork savaşcı var 1taen onu kes direk bitiyor

#48 Cvp:Metin2'de yeni görevler

muhammed kuzucular, 31 Mayıs 2012  

ya ben öksüz cocuk görevini aldımda ork şavaşcı kes diyo kesiyom bieşy olmuyo bide oralardaki taşlıklardan ipucu bulabilin diyo taşlık diye bişeyyokki oraylarda yardım plss msn csxb_58@hotmail.com

#48.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 01 Haziran 2012  

Öksüz çocuk görevinde vadinin girişinde üzerinde sadece ork savaşçısı yazan slotu keseceksin bazen çok geç açılmaktadır kesmeye devam et.

#48.2 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

furkan, 26 Temmuz 2013  

Ah-Yu'nun Şantaj görevinde 2. seçenek 850.000 Tecrübe veriyor.

#49 Cvp:Metin2'de yeni görevler

xxxzaaaxxx, 15 Haziran 2012  

kardeş gece sukunetinde birinci şıkkı işaretlediysek napcaz???

#50 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Umut can, 23 Haziran 2012  

öksüz çocuk Görevinin nasıl yapacaz Yha 53 lvlim yardmcı olurmusunuz Msn ************** Lütfen yardım edin

#51 Cvp:Metin2'de yeni görevler

asdasdads, 04 Temmuz 2012  

postları avcıya kaç paraya satıyor

#52 Cvp:Metin2'de yeni görevler

New, 08 Temmuz 2012  

Dostum sabahtan beri öksüz kardes görevini yapıyom Lw 50 ... sürekLi kes yazıyo ama biyere kadar *** !

#53 Cvp:Metin2'de yeni görevler

daasdas, 13 Ağustos 2012  

bende 50 levelim Vadide girişte ilk adada bulunan Ork savaşçısı kesiyorum ama görev bi türlü olmuyor yardımm

#54 Cvp:Metin2'de yeni görevler

özkan, 31 Ağustos 2012  

Tşkrler Ama Mu Rang Nerde Çıkıo Sölerseniz Sevinirim

#55 bera nerde çıkıyor

Emrah, 03 Eylül 2012  

ya berayı haklıyacam tamam da bulamıyorum ki berayı sarı bayraktayım. ayıların bölqelerine baktım bakmadıqım yer kalmadı 33 lwl oldum hala qrvi yapamadm yardım edin

#55.1 Cvp:bera nerde çıkıyor

wbadmin, 20 Eylül 2012  

Bera yukarıdaki haritada sağ ortada kare şeklinde ki yapının etrafına çıkar eğer orada yoksa CH değiştirerek tekrar dene sadece o bölgede çıkar.

#56 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mehmet ali, 21 Eylül 2012  

selam arkadaşlar kızgın deniz canavarı görevinde ben kazmayla elmas madeninden 20 tane elmas çıkarttım demirciye götürüyorum kabul etmiyor? lütfen yardım edin bi türlü olmuyor benim bu elmasları işlemem mi gerekiyor yoksa yada başka bi elmas mı var nerede yanlışlık yapıyorum anlayamadım lütfen!

#56.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 21 Eylül 2012  

Bu görevi bitirmek için 20 Elmas madeni verdikten sonra 24 saat sonra tekrar demirciye gitmen gerekiyor.

#57 Cvp:Metin2'de yeni görevler

ersen, 13 Ocak 2013  

ben sayfa görevlerini yapmaya çalışıyorum ama wonda rim diye bir yeri ziyaret et diyor orasını bulamadım tam olarak nerde bulen birisi yardım edebilir mi?

#58 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mustafa, 15 Ocak 2013  

yanlışlıkla isimsiz çiçekleri yere attım nasıl haun-soo'ya tıklanmıyor şimdi ne yapıcam

#59 Cvp:Metin2'de yeni görevler

hasta kardes gorevi, 19 Ocak 2013  

hasta kardeş görevinde hepsini topladım ama almıyor baek-go ??

#60 Cvp:Metin2'de yeni görevler

yusuf, 03 Şubat 2013  

ya bn şu ork savaşcısı kesme görevinde şu ana kadar bi 10-15 tane öldürdüm hala bişi olmadı nerde yada kaç tane öldürmem gerek bir fikir verin ???

#61 Cvp:Metin2'de yeni görevler

Serkan, 03 Şubat 2013  

S.a kardesm bnm mirine nin kolyesini buldum bni cagırıyoda ama kabul etmiyo ?? bide kız cocugunun dugunu ıcın cıcek topla gorevnde kaldım :/ cicekleri buldum onua kabul etmiyo ?? yardım edr msn

#62 Öksüz Çocuk

Emrah, 04 Şubat 2013  

53 Lv sabah beri ork savascısı kesıorm bişi düştüğü ypk ne zaman kadar sürücek minimum 15dkdır kesnctsz kesıorm.

#63 Cvp:Metin2'de yeni görevler

mhrrm, 20 Şubat 2013  

hocam kız çoçuğunun düğünü görevini yapamıyorum elimde 3 farklı çiçek var görev ilk geldiğinde düşürmüştüm şimdi 40 levelim bir türlü düşmüyr

#63.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 22 Şubat 2013  

Başka birşey düşürmene gerek yok zaten o 3 çiçek ile yaşlı kadına gideceksin.

#64 Cvp:Metin2'de yeni görevler

serbay, 26 Şubat 2013  

hasta muhafız görevini çok zor yaptım. ilk düşürdüklerimi depoya koymuştum. şimdi elimde kaldı ne baska bırısıne verebılıyorum nede atabiliyorum. boş yere envanteri işgal ediyor. nasıl kurtulabilirim bu ikisinden?

#64.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 27 Şubat 2013  

O hesapta yeni karakter açabiliyorsan itemleri yeni karaktere aktar ve karakteri sil 1 lvl karakterle birlikte itemlerde silinir. Yada ticket atıp durumu anlatırsan uzun sürsede sonunda yardımcı olurlar.

#65 Cvp:Metin2'de yeni görevler

serbay, 27 Şubat 2013  

bu ikisi dediğim : şifalı bitkiler+ ve karaciğer+ .

#66 Cvp:Metin2'de yeni görevler

reis, 05 Mart 2013  

yaw usta ben bu şantaj görevinde pençeyi düşürdümde görev aynı olduğu yerde hala duruyor yang shine gidiyorum pençeyle ilgili hiçbir şey yok yardımcı olursan sevinirim şimdiden teşekkürler.

#66.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 06 Mart 2013  

Kardeş bendede takılmıştı bu görev sonra kendi kendine düzeldi haftalık bakımdan sonra kontrol et düzelmezse ticket atarak bildirirsin.

#67 Cvp:Metin2'de yeni görevler

ömer, 17 Haziran 2013  

Kardaş bnde kız cocugunun dügünüde ciceklerini topladım ama daha " Dügün buketi için cicek topla" diyor bn nasıl yapa bilirim kardeş

#68 Cvp:Metin2'de yeni görevler

alperen, 20 Haziran 2013  

hasta muhafız görevinde gereken + lı eşyaları yopladım buna eminim her seferinde beek-go ya götürdüğümde bana görev ile ilgili seçenek çıkmıyor lütfen yardm edin :(

#69 Cvp:Metin2'de yeni görevler

hacı, 29 Haziran 2013  

ayı avının 2.ci ödülü 850.000 ex 3 kutu doldurdu

#69.1 Cvp:Cvp:Metin2'de yeni görevler

wbadmin, 28 Ekim 2013  

Bilgi için Teşekkür ederiz

#70 Hasta Mıhahız

enes, 27 Temmuz 2013  

Kardeş hasta muhafız gorevin beyaz kaplanları kesiyorum şifalı bitki+ çıkmıyor sadece bir tane çıktı çözum bulurmusun?

#70.1 Cvp:Hasta Mıhahız

wbadmin, 28 Ekim 2013  

Geç cevap için üzgünüm ama belki başkasının işine yarar o görevde zaten 1 adet şifalı bitki+ yeterli oluyor.

#71 Cvp:Metin2'de yeni görevler

lastboy, 01 Mayıs 2014  

ikinci seceneği seçersen 850k exp veriyo

#72 Cvp:Metin2'de yeni görevler

ANGEL, 29 Temmuz 2014  

Arkadaşlar bu şantaj görevinde ayı pençesini düşürdüm ama çağıran yok. Bir de kız çocuğu düğünü görevinde çiçekleri topladım fakat buket için çağıran yok. Bir yardım edin la kafayı yicem!!

Bu Yazıya Yorum Yap
Güvenlik nedeniyle yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanmaktadır.

Adı:
E-Posta:
URL:
Spam Denetleme (boş bırak):
Başlık:
Yorum:
 
Gördüğünüz captcha kodunu yazınız.
Captcha Kodu:
 
Yorum XML beslemesi: RSS | Atom